CYBERCAKE

By: Cake and Cupcake Specialist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 10-Aug-2009 15:09 Email | Share | | Bookmark
Jualan Khas Hari Raya Kek dan Biskut Raya

Marble 1
Marble 2
Orange
View all 9 photos...
Cybercakes akan adakan jualan khas sempena kedatangan syawal iaitu..

Plain Cake , Brownies ,Biskut Samprit dan Bunga Cina

Kek terdiri dari jenis butercake yang lembut lagi lembab Satu Pack 1kg+
Orange
Strawbery
Pandan
Marble
Blueberry
Lemon
Chocolate Moist
Fruitcake
Kek Seri Raya yg mempunyai 3 Perisa..

Biskut Samprit dan Biskut Bunga Cina yg diperbuat dari bahan asli utk mengekal kelazatan.


Sila Email Utk Harga serta tempahan ke Pembuatkekcyber@yahoo.com atau no. tel 0126910039 dan 0172111174.










Sunday, 2-Aug-2009 04:50 Email | Share | | Bookmark
BABY GIRL CAKE

 
 
 




Saturday, 1-Aug-2009 14:00 Email | Share | | Bookmark
MARBLE CAKE BASKET WAVE WITH ENGLISH ROSES

 
 
 


[img]http://srv.fotopages.com/2/20881287.jpg[i/mg]


Saturday, 1-Aug-2009 13:01 Email | Share | | Bookmark
Rumah Sue Ira

 
 
NGeeeee



Friday, 31-Jul-2009 13:57 Email | Share | | Bookmark
Wawan 69

 
 
 
View all 10 photos...
Nenek 3D cake. Hidung mancung giler , mesti cantik memuda dulu hehehee..Kek ni bila siap anak anak saya cakap mcm bibik, terus saya tutup mulut dia..sebb org tu duk wat keja kat dapur kang kecik ati lari lak kang haha.. Ramai yg tertanya2 naper lama saya tak update fp ni.., saya terlalu sibuk kerana banyak kek 3D pada ketika dan saat ini...Org tak beguru mcm tulah main taram jer ..jadi , jadilah tak jadi dah ngeee....











[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net