CYBERCAKE

By: Cake and Cupcake Specialist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 31-Jul-2009 13:57 Email | Share | Bookmark
Wawan 69

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nenek 3D cake. Hidung mancung giler , mesti cantik memuda dulu hehehee..Kek ni bila siap anak anak saya cakap mcm bibik, terus saya tutup mulut dia..sebb org tu duk wat keja kat dapur kang kecik ati lari lak kang haha.. Ramai yg tertanya2 naper lama saya tak update fp ni.., saya terlalu sibuk kerana banyak kek 3D pada ketika dan saat ini...Org tak beguru mcm tulah main taram jer ..jadi , jadilah tak jadi dah ngeee....











View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net